فرودگاه مشهد

با تاخیرهای چندساعته پروازهای مشهد - تهران، صدها مسافر در فرودگاه شهید هاشمی نژاد سرگردان شده و هیچ کس نیز پاسخگوی آنان نیست.

به گزارش مشرق، پس از تاخیرها و کنسلی‌های فراوان پروازها از مبدأ ایران به مقصد عراق به دلایل مختلف از جمله شرایط جوی، حالا تاخیر چند ساعته پرواز مشهد - تهران شرکت هواپیمایی مختلف از جمله ماهان، کیش ایر، آسمان و قشم، صدها مسافر را در فرودگاه مشهد سرگردان کرده است.

بنابر اخبار رسیده از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، پرواز شرکت هواپیمایی ماهان که قرار بود ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته به سمت تهران حرکت کند، با ۴ ساعت تاخیر همراه شده و مانند همیشه، کسی پاسخگوی مسافران نیست.

وضعیت مسافران در فرودگاه مشهد



به گفته مسافران پرواز ، متاسفانه هیچ یک از نمایندگان این شرکت در فرودگاه حضور نداشته و تنها از طریق پیامک خبر تاخیر را به مسافران اطلاع می‌دهند.

پیامک شرکت هواپیمایی ماهان به مسافران

بنابر گزارش مسافران حاضر در فرودگاه، تا کنون تمام پروازهای  دو بار زمان پرواز به تعویق افتاده است و هم اکنون بر روی تابلو ساعت ۲ بامداد نمایش داده می‌شود. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، پرواز های مشهد به تهران و اهواز با تاخیر انجام شده است. پرواز مشهد-اهواز شرکت کیش ایر که طبق برنامه ساعت ۱۹:۰۰ اعلام شده بود،با ۵ ساعت تاخیر، ساعت ۱۲ شب پرواز کرد.

تاخیر سایر پروازها نیز در تصویر زیر مشخص است.

در حالی که شرکت ماهان با ارسال پیامک ساعت پرواز پس از تاخیر را ۳۰ دقیقه بامداد اعلام کرد، اما تابلو فرودگاه ساعت پرواز را ۲ بامداد درج کرده است

مسافران این پروازها اعم از زن و کودک و میانسال، ساعتهاست بدون دریافت هیچگونه خدماتی روی زمین یا نیمکت های فلزی سالن، به انتظار نشسته اند و چشم به تابلوی اعلانات دوخته و اضافه شدن دقایق و ساعت‌های تاخیر پروازها را نظاره گر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس